Garantie & reparatie | Batterijenland
Heb je na aankoop vragen of klachten, dan zullen wij ons inspannen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Batterijenland beschikt niet over een eigen reparatiedienst, maar laat een defect product repareren door de importeur of door een gespecialiseerd reparatiebedrijf.
Procedure
Wil je een beroep op ons doen binnen de garantietermijn, neem dan eerst contact met ons op. Daarbij verzoeken we je de klacht zo volledig mogelijk te beschrijven. Je melding nemen wij uiterlijk binnen twee werkdagen in behandeling.
Om voor garantie in aanmerking te komen, hebben wij in ieder geval de volgende gegevens van je nodig:
Kopie van je Batterijenland factuur
Origineel garantiebewijs
Gevoerde correspondentie over de klacht
Je eigen retouradres
Telefoonnummer waar je overdag te bereiken bent
Afhankelijk van het artikel en de klacht sturen wij het naar de importeur of naar de door de importeur aangewezen reparatie-instelling. Zodra het artikel is vervangen of gerepareerd, nemen we contact met je op.
Reparaties
Een artikel waarvan het defect niet (meer) onder de garantie valt, kun je via ons niet laten repareren.