Contact
+31 (0)514 602 211
  • Batterijenland aanbod Breedste aanbod van NL
  • Batterijenland bedrijven op rekenening Bedrijven op rekening
  • Batterijenland levertijd Werkdagen voor 17u besteld, vandaag verstuurd
  • Batterijenland veilig betalen met PAY

Batterijenland

Klachten en retourneren

Bij Batterij Import Nederland draait alles om tevreden klanten. Heeft u een vraag of klacht dan horen wij dit graag. Voor het retour sturen van goederen hebben wij een procedure opgesteld om de goederenstroom van retouren zo snel en efficient mogelijk te laten verlopen. Retour ontvangen goederen zonder een door ons toegekende RMA-nummer worden door ons niet in behandeling genomen. U kunt uw vraag of klacht richten aan de afdeling verkoop zodat wij uw klacht direct in behandeling kunnen nemen. Dit kan per e-mail: sales@batimp.nl, via het contactformulier of schriftelijk:

Batterij Import Nederland BV
T.a.v. klachten en retouren
Molentiend 10
5469 EK ERP (Nbr)
Nederland

Batterij Import Nederland BV streeft naar het leveren van een uitstekende service gecombineerd met een productaanbod welke aansluit op uw wensen als klant. Heeft u suggesties? We horen graag van u zodat we ook in de toekomst u goed van dienst kunnen zijn.


Retour voorwaarden

Het/de retour gestuurde product(en) moet 100% verkoopwaardig zijn. Producten mogen op géén enkele wijze gemodificeerd zijn. Het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn en mag niet beschreven zijn met tekst. Wij behouden ons het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het aankoopbedrag te crediteren. Indien een product wordt geretourneerd dat naar ons oordeel schade heeft opgelopen, die te wijten is aan een handeling of nalatigheid van de klant is of anderszins voor het risico van de klant, zullen wij u hiervan schriftelijk (per e-mail) in kennis stellen. Wij behouden het recht om de waardevermindering van het product als gevolg van deze schade van het aan u terug te betalen bedrag, in mindering te brengen.

Voor zogenaamde “specials” gelden andere regels. “Specials” zijn producten die wij speciaal voor een klant (in opdracht) hebben geproduceerd. Helaas kunnen deze producten na bestelling niet geretourneerd of geannuleerd worden.

Zie ook: Algemene Voorwaarden


Retouren

Als u een klacht of retourzending heeft kunt u een RMA-nummer aanvragen. Dit is een internationale term voor klachten en retouren: "Return Material Authorization" oftewel: toestemming om materiaal naar de leverancier terug te mogen sturen. Aan de hand van dit nummer kunnen wij uw retourzending makkelijker indentificeren en zo de afhandeling bespoedigen. 


Wat gebeurt er met retourzending die niet geaccepteerd wordt?

Wij nemen altijd contact op als een retourzending om welke reden dan ook niet kan worden geaccepteerd.


Retourkosten

De kosten van de retourzending zijn voor de klant, tenzij wij een verkeerd of beschadigd product hebben geleverd. Dan zijn de kosten van de retourzending uiteraard voor ons. Of er is door ons een andere afspraak met u gemaakt.


Klik op onderstaande button om een RMA-nummer aan te vragen: Als uw aanvraag bij ons binnen is ontvangt u een email met daarin het RMA-nummer en het adres waarnaar u de goederen kunt terugsturen.